Умови доставки та оплати
Доставка здійснюється тільки по передоплаті.
Способи доставки
- Готівкова оплата в точці видачі
- Вартість доставки 200.00 ₴.Доставка по місту + 200грн
- Шановні клієнти під час замовлення товару уточнюйте термін доставки у менеджера. Є товар який знаходиться на віддаленому складі та доставка товару попередньо протягом 2-3 днів. В основному ми відправляємо протягом дня, тобто оперативно. У разі, якщо клієнт не забирає товар протягом п'яти робочих днів з моменту надходження у відділення служби доставки, товар відправляється назад на склад. Завжди перевіряйте товар на відсутність механічних пошкоджень. Підписавши декларацію Нової пошти, Ви автоматично погоджуєтеся з тим, що товар отримали без будь-яких механічних пошкоджень, відколів, подряпин, дефектів. Передплата від 300 грн. обов'язкова (мінімальна передоплата як виявлення бажання забрати товар) або за домовленістю з менеджером
Способи оплати
- Сума комісії у Нової пошти за накладений платіж складає 20 грн. + 2% від суми самого платежу до 29999 грн. (Тарифи НП). При замовленні товарів вище суми 29999 грн. післяплатою різницю покупець оплачує на картковий рахунок. Інакше в цьому випадку ми не зможемо надіслати Вам товар. Дякуємо за розуміння. 【Trade In】не працюємо, б.у. смартфони не приймаємо на обмін.
- + 0.5 відсотків комісія Магазин не виставляє рахунок на оплату
- В точці видачі
Гарантія:
Право на безкоштовне гарантійне обслуговування надає гарантійний талон, у якому зазначаються:
Модель;
Серійний номер \ IMEI;
Гарантійний термін від 3 до 12 місяців;
Дата продажу товару;
Штамп магазину;
Чек
У яких випадках гарантія не надається:
Сервісний центр/магазин може відмовити у гарантійному ремонті, якщо:
порушена безпека гарантійних пломб;
є механічні чи інші ушкодження, що виникли внаслідок навмисних чи необережних дій покупця чи третіх осіб (сколи, вм'ятини, сліди потрапляння вологи);
порушено правила використання, викладені в експлуатаційних документах;
було зроблено несанкціоноване розтин, ремонт або змінено внутрішні комунікації та компоненти товару, змінено конструкцію чи схему товару;
серійний або IMEI номер, що знаходиться в пам'яті виробу, змінений, стертий або не може бути встановлений.
Гарантійні зобов'язання не поширюються на такі несправності:
природне зношування або вичерпання ресурсу;
випадкові пошкодження, заподіяні клієнтом, або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого відношення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів тощо);
ушкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ);
пошкодження, спричинені аварійним підвищенням чи зниженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі;
пошкодження, спричинені дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або які виникли внаслідок з'єднання та підключення товару до інших виробів;
ушкодження, спричинені використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;
програмне забезпечення, яке не входить до комплекту виробу;
збереження інформації у пам'яті пристрою.
Модель;
Серійний номер \ IMEI;
Гарантійний термін від 3 до 12 місяців;
Дата продажу товару;
Штамп магазину;
Чек
У яких випадках гарантія не надається:
Сервісний центр/магазин може відмовити у гарантійному ремонті, якщо:
порушена безпека гарантійних пломб;
є механічні чи інші ушкодження, що виникли внаслідок навмисних чи необережних дій покупця чи третіх осіб (сколи, вм'ятини, сліди потрапляння вологи);
порушено правила використання, викладені в експлуатаційних документах;
було зроблено несанкціоноване розтин, ремонт або змінено внутрішні комунікації та компоненти товару, змінено конструкцію чи схему товару;
серійний або IMEI номер, що знаходиться в пам'яті виробу, змінений, стертий або не може бути встановлений.
Гарантійні зобов'язання не поширюються на такі несправності:
природне зношування або вичерпання ресурсу;
випадкові пошкодження, заподіяні клієнтом, або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого відношення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів тощо);
ушкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ);
пошкодження, спричинені аварійним підвищенням чи зниженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі;
пошкодження, спричинені дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або які виникли внаслідок з'єднання та підключення товару до інших виробів;
ушкодження, спричинені використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;
програмне забезпечення, яке не входить до комплекту виробу;
збереження інформації у пам'яті пристрою.
Ми не проводимо розрахункові операції у безготівковій формі від Юридичних осіб та ФОП з ПДВ, без ПДВ.